Zapraszamy na V, jubileuszową edycję Mobile Trends Conference, która odbędzie się 17-19 lutego 2016 roku w Krakowie. To największa w Polsce konferencja poświęcona mobilnym technikom i technologiom. Mobile Trends Conference to aż trzy dni pełne wiedzy, nowych rozwiązań i inspiracji, To ponad 30 prelekcji, czyli około 15h czystej wiedzy! Zaprezentują się prelegenci z całej Polski, z najlepszych firm z branży IT! Dodatkowo jest to idealna okazja do networkingu – planujemy udział ponad 400-500 osób każdego dnia! Przyjedź i poznaj ciekawych ludzi. Musisz być razem z nami!
"Jest to najlepsza konferencja w Polsce nt. rozwiązań mobilnych, skierowana do biznesu i marketerów!"Monika Mikowska, jestem.mobi
"Mobile Trends Conference jest najlepszą konferencją branżową w Polsce." Łukasz Kłosowski, GoMobi.pl
"Mobile Trends Conference, to jedno z najważniejszych wizerunkowo wydarzeń w kraju. Daje pogląd na rynek i trendy." Jonasz Malec, SMSAPI
17 lutego
Marketing mobilny, m-commerce, m-payment, m-learning czy mobile advertising - to tematy, które poruszymy podczas Business Day. Niezależnie czy jesteś menagerem, dyrektorem czy pasjonatem mobilnych rozwiązań, przyjdź i zobacz najnowsze trendy oraz posłuchaj ciekawych prelekcji.
18 lutego
Szukasz inspiracji? Szukasz motywacji? Ten dzień z pewnością zapadnie w Twojej pamięci. Najlepsi prelegenci z Polski dadzą niesamowitą dawkę inspiracji, która dla każdego będzie przydatna i rozwijająca. Zapraszamy zarówno deweloperów jak i marketingowców. W tym dniu również najlepsze case study!
19 lutego
Tworzysz strony mobilne lub aplikację? Android, iOS czy Windows Phone nie jest Ci obcy? Poznaj najnowsze trendy tworzenia stron i aplikacji mobilnych. Zapraszamy deweloperów jak i również marketingowców pragnących poznać trochę technicznego świata mobile. Dzień w całości po angielsku.
Nagrody Mobile Trends Awards przyznawane są corocznie przez kapitułę konkursową. W jej skład wchodzą eksperci ze świata IT oraz mobilnych technologii zaproszeni do współpracy przez organizatorów. 18 lutego 2016 roku nagrody zostaną wręczone po raz piąty podczas uroczystej gali.
Kliknij na temat prelekcji aby przeczytać więcej informacji!
Business Day17 lutego |
8.00 – 9.00 rejestracja |
9.00 – 9.15 rozpoczęcie |
9.15 – 9.45 Krystian Kolondra - Ekosystemy mobilne, ich przyszłość i zależności między nimi. Świat mobilnych ekosytemów jest coraz bardziej złożony, ale a tym samym czasie staje się też coraz bardziej zdominowany przez wielkich graczy. Jak odbije się to na użytkownikach, twórcach aplikacji i przyszłości rynku mobilnego? |
9.50 – 10.20 Adrian Kielich - Mobile po obu stronach Odry.
Objektywno-subiektywne spojrzenie na stan i rozwój rynku mobilnego w Polsce i Niemczech z perspektywy osoby zarządzającej wiodącą agencją mobile na obu rynkach. Porównany zostanie m.in. rynek reklamy, startupów i płatności mobile. |
10.20 – 11.00 przerwa kawowa |
11.00 – 11.30 Łukasz Kuc - Sukces w polskim mobile (na przykładzie IKO) Jak zaprojektować aplikację mobilną, by użytkownicy chcieli z niej korzystać. Na co zwracać uwagę projektując aplikację by była ona użyteczna i funkcjonalna dla użytkowników. |
11.35 – 12.05 Anna Gruszka, Norbert Mazur - Ile tapnięć potrzeba do zamówienia pizzy? Prezentacja opiera się na opisie metod i podejść, unikalnych dla marketingu mobilnego, mających na celu maksymalizację sprzedaży. Wytłumaczone zostaną zagadnienia powiązane z m-commerce oraz zachowania konsumenckie w mobile'u. |
12.10 – 12.40 Monika Mikowska - Przyszłość aplikacji mobilnych. Podejście użytkowników do korzystania z aplikacji mobilnych zmienia się bardzo znacząco. Jak zatem powinno zmienić się podejście projektantów i developerów do ich tworzenia? |
12.40 – 13.40 obiad |
13.40 – 14.10 Artur Brzyski - R&D i Service Design - jak ze start-upu zrobić innowacyjną firmę.
Urządzenia mobilne zrewolucjonizowały sposób naszej pracy. Podstawowe funkcje smartfonów i tabletów, choć przydatne w pracy, powoli stają się niewystarczające. Odpowiedzią na potrzeby pracowników są firmowe aplikacje mobilne. |
14.15 – 14.45 Michał Giera - Davy Jones i jego smartfon, czyli piractwo na rynku mobile. Piractwo ma swoją długą i bogatą historię na desktopie. Dziś zarówno podejście konsumentów, jak i twórców, jest zupełnie inne niż 5-15 lat temu. Jak to jednak wygląda na rynku mobile? Jakie nauki developerzy wyciągneli już z zachowań mobilnych piratów i jakich kroków możemy się spodziewać? |
14.50 – 15.20 Paweł Jakub Dawidek - Zarządzanie danymi wrażliwymi w aplikacjach - analiza bezpieczeństwa platform mobilnych. Prezentacja pokaże historyczny rozwój platform mobilnych na przykładzie naszego doświadczenia z użycia technologii mobilnych w bankowości elektronicznej/mobilnej oraz przeanalizuje i porówna bezpieczeństwo platform mobilnych. |
15.20 – 15.50 przerwa kawowa |
15.50 – 16.20 Magdalena Grochala, Łukasz Majewski Po co mi kolejna aplikacja!? Jak w komunikacji w dobie mobile wykorzystać aplikacje, kto?re użytkownicy mają już na swoich telefonach. |
16.25 – 16.55 Przemysław Frączek - 3 kosztowne błędy podczas projektowania aplikacji mobilnych dla biznesu. Historie z trzech projektów pokażą, jak efektywnie wykorzystać zasoby czasu developerów i kreatywności projektantów aplikacji mobilnych. |
17.00 – 17.30 Vera Pershina - Od rezerwowania po tworzenie i udostępnianie planów podróży - jak mobilne aplikacje zmieniają rynek turystyczny. Większość inwestycji na rynku travel-tech skupia się na obszarze rozwiązań mobilnych. Udoskonalane funkcjonalności stanowią coraz większą wartość dla użytkowników, których potrzeby nieustannie się zmieniają. A konkretnie jak? |
17.30 – 17.45 zakończenie |
Inspiration Day18 lutego |
8.00 – 9.00 rejestracja |
9.00 – 9.15 rozpoczęcie |
9.15 – 9.45 Maciej Budzich - Digital Influencer - jak znaleźć, zweryfikować i współpracować z liderami opinii Bloger, vloger, youtuber, twitterowicz, viner, snapchater? Nie jest ważne z jakich narzędzi i z jakich serwisów korzystają wpływowe osoby w internecie. Istotna jest umiejętność dotarcia do nich, oraz współpraca, która pomoże nam w promocji naszej marki, idei lub produktu. |
9.50 – 10.20 Adam Kornacki - Elektronika czy mechanika? Z czego korzystamy częściej podczas podróży samochodem. Bloger, vloger, youtuber, twitterowicz, viner, snapchater? Nie jest ważne z jakich narzędzi i z jakich serwisów korzystają wpływowe osoby w internecie. Istotna jest umiejętność dotarcia do nich, oraz współpraca, która pomoże nam w promocji naszej marki, idei lub produktu. |
10.20 – 11.00 przerwa kawowa |
11.00 – 11.30 Paweł Sala - Work life balance - jak żyć efektywnie. W dzisiejszym czasie otaczają nas terabajty danych, które dochodzą do nas z prędkością światła. Jednocześnie nasze aspiracje zawodowe i życiowe osiągają poziom niezrozumiały dla poprzednich pokoleń. Niezależnie od wszystkiego doba dalej ma 24 godziny i to właśnie w tym czasie powinniśmy poukładać dobrze swoje życie. |
11.35 – 12.05 Robert Rachwał - O czym marzy chłopiec w śnieżny grudniowy poranek - opowieść o pasji. Historia małego chłopca, który miał pasję do muzyki. Na jego przykładzie oraz na podstawie historii 7 innych osób opowiem dlaczego pasja i zaangażowanie są w życiu bardzo ważne. Jak odkryć w sobie pasję, jak pasja może zmienić nie tylko nasze życie. |
12.10 – 12.40 Olga Kozierowska - Jak pies z kotem. Czyli co warto wiedzieć o sobie nawzajem w środowisku pracy. Różowe i czarne. O sile stereotypu. Ja niezależne, zależne i współzależne. Style komunikacji, czyli z czego warto sobie zdać sprawę. |
12.40 – 13.40 obiad |
13.40 – 13.50 Piotr Koźniewski - Co ten mobile jeszcze? Przygoda z Google Tango. Case study. Będąc zaproszonym na warsztaty z Google Tango do San Francisco, mieliśmy okazję zaprezentować tam swoje pomysły i wizje. Udział największych firm sprzętowych w tym projekcie wróży jego znaczeniu dla całego świata mobile. |
13.50 – 14.00 Kamil Stanuch - Połącz punkty, czyli co aplikacje mobilne mówią o użytkownikach smartfonów. Case study. Kto robi zakupy w dyskontach? Czy rodzice jeżdżą samochodem czy komunikacją miejską? Czym różnią się klienci m-kuponów od reszty Polaków? Garść wniosków o użytkownikach mobilnych po pół roku segmentowania 0,5 miliona użytkowników. |
14.00 – 14.10 Robert Stolarczyk - Badania mapami ciepła jako sposób na optymalizację konwersji strony mobilnej - case study. Podczas tego krótkiego case study przedstawię wyniki i efekty badań clicktracinkowych w formie map ciepła. Efektem badań jest poznanie sposobu zachowania użytkownika korzystającego z urządzenia mobilnego i mobilnej wersji strony. |
14.10 – 14.20 Grzegorz Jachowicz - Case study skutecznych i kontekstowo dopasowanych kampanii w aplikacjach grupy Gazeta.pl. Case study udanych kampanii reklamowych w aplikacjach Moja Ciąża, Gazeta.pl Live i Sport.pl Live. |
14.20 – 14.30 Monika Mikowska - Jak NIE powstała aplikacja mobilna dla Press Service Monitoring Mediów? Aplikacji mobilnej nie wystarczy “chcieć” zrobić. Prezentacja o tym, ile dobrego przynoszą właściwie przeprowadzone badania z grupą docelową oraz analiza istniejącej strategii biznesowej klienta. |
14.30 – 15.00 Barbara Ostrowska - Części zamienne do Kowalskiego, czyli druk 3D w medycynie. Nowe rozwiązania i dokonania druku 3D w obszarach medycznych. Wiodące polskie przykłady zastosowań druku 3D. Zalety i wady stosowania druku 3D w procedurach medycznych. Bioimplant na miarę, tworzenie zindywidualizowanego bioimplantu. |
15.00 – 15.30 przerwa kawowa |
15.30 – 16.00 Michał Kracik - Design ekstremalny i najmniejszy statek kosmiczny. Ponad 46 lat temu ludzie wznieśli się ponad to co wydawało się niemożliwe stawiając pierwsze kroki na księżycu. Gdzie zaprowadzi nas przyszłość? Czego jeszcze potrzebujemy aby przetrwać w ekstremalnych środowiskach pozaziemskich ? I dlaczego eksploracja kosmosu jest taka ważna? |
16.05 – 16.35 Marcin Piątkowski - JIVR | Story. Od nowicjusza do trendsettera Miasta, w ktorych mieszkamy zmieniaja sie na skale niespotykana dotad w historii ludzkosci: szacuje sie, ze do 2050 roku 86% swiata bedzie zurbanizowane. JIVR adresuje problemy zwiazane z przeludnieniem miast. |
16.40 – 16.50 START-UP - Mobile Trends Awards. Prezentacja nominowanych projektów do Mobile Trends Awards w kategorii "Mobilny Start-up". |
16.50 – 17.00 zakończenie |
19.00 – 21.00 Gala MTA |
21.00 - 01.00 Networking party! |
Development Day19 lutego |
9.00 – 9.30 rejestracja |
9.30 – 9.45 rozpoczęcie |
9.45 – 10.15 Karol Kalisz, Vitaliy Rudnytskiy Mobile w kontekście IoT ? Mobilne Aplikacje w "Przemyśle 4.0". Jak mobilne aplikacje pomagają w implementacji wymogów biznesowych w IoT. Wgląd do przykładów użytkowania oraz infrastruktury dla IoT. |
10.20 – 10.50 Marek Serafin - The Internet of Hacked Things. Internet Rzeczy rośnie każdego dnia. Ale łącznie obiektów sprawia, że wzrasta ryzyko związane z bezpieczeństwem powstałej infrastruktury. Co zrobić, by uniknąć zhackowania Internetu Rzeczy? |
10.50 – 11.30 przerwa kawowa |
11.30 – 12.00 Matteo Crippa - ResearchKit - open sourcowy framework Apple dla badań medycznych. Na początku 2015 roku Apple wypuścił świetny open sourcowy framework żeby pozwolić naukowcom i programistom tworzyć potężne aplikacje na potrzeby badań medycznych oraz prób klinicznych. Czy jesteś gotów ulepszyć framework przez pull request i zmieniać ludzkie życie? |
12.05 – 12.35 Paweł Dudek - Behavior Driven Development, czyli wytwarzanie sterowane przez zachowanie. Tworzenie aplikacji jest trudne. Ale sprawienie, że istniejący kod nie zepsuje się podczas dodawania nowych funkcji jest jeszcze trudniejsze. W tej prezentacji nauczycie się, jak wykorzystać BDD w celu uniknięcia tego problemu. |
12.40 – 13.10 Marcos Placona - Komunikacja kontekstowa i dlaczego powinno Cię to obchodzić. Komunikacja to klucz do wszystkiego. Podczas tej prelekcji pokażę Ci kilka najbardziej powszechnych scenariuszy, gdy totalnie jednak zawodzi. Potem przyjrzymy się kilku sposobom jak tego uniknąć i przywrócić kontekst w Twoich aplikacjach. |
13.10 – 14.10 obiad |
14.10 – 14.40 Konrad Dzwinel - Budowanie aplikacji webowych w 2016 roku. W ubiegłym roku przeglądarki zyskały wiele nowych możliwości całkowicie zmieniając sposób w jaki będziemy budować aplikacje internetowe. 60 klatek na sekundę, powiadomienia aktywne (push), wspieranie trybu offline oraz synchronizacja w tle stały się rzeczywistością, dając tym samym początek progresywnym web aplikacjom. |
14.45 – 15.15 Boydlee Pollentine - Nie taki biznes ryzykowny - tworzenie efektywnych MVP. Podczas tej prelekcji porozmawiamy o tym jak tworzyć efektywne MVP (minimum viable products) przez zrozumienie oczekiwań klienta, ułożenie KPI pod techniczną sprawność, i jak poza schematem programowania widzieć szerszą perspektywę. |
15.20 – 15.50 Dario Incalza - Bezpieczeństwo aplikacji mobilnych, czy warto ryzykować? Rzucimy okiem na przekrój zagrożeń z jakimi zmagają się dziś aplikacje mobilne i na skuteczne zarządzanie ryzykiem żeby sobie z nimi poradzić. Przyjrzymy się temu jak hakerzy atakują mobilne aplikacje i jak możemy te ataki skontrować. |
15.50 – 16.15 przerwa kawowa |
16.15 – 16.45 Krzysztof Ścira - PRAWDZIWE testowanie hybrydowych aplikacji mobilnych. Testowanie aplikacji mobilnych (Phonegap / Cordova) jest bardzo trudne. Krzysztof zaprezentuje nowe narzędzie "Cordova Testin9". Prezentacja na temat typowych problemów związanych z testingiem UI oraz sposobach ich rozwiązania. |
16.50 – 17.20 Alexander Shitikov - Międzyplatformowy mobile development. Logika biznesu dla aplikacji mobilnych. Porozmawiamy o tym jak tworzyć aplikacje przy użyciu międzyplatformowych technologii, wykorzystując przewagi kilku języków. Zgłębimy UI i logikę biznesu i pomyślimy jak stworzyć pomiędzy nimi most. |
17.25 – 17.55 Anton Sakharov - Jak ryzykujesz rozwijając wieloplatformowe aplikacje używając HTML5. Technologie takie jak PhoneGap, Xamarin i inne międzyplatformowe frameworki mogą być świetnym wyborem dla Twojego projeku. Ale powinieneś być świadom ryzyka: zablokowanie, problemy z kompatybilnością, programowanie zwrotne itd. |
17.55 – 18.10 zakończenie |
22.00 –Oficjalne After party w klubie CHOICE ul. Floriańska 15 - sprawdź szczegóły https://www.facebook.com/events/1536968689948509/ |
Międzynarodowe Centrum Targowo–Kongresowe EXPO Kraków to jeden z najnowocześniejszych ośrodków targowo-kongresowych w kraju. Jego główne atuty to doskonała lokalizacja oraz wielofunkcyjność. Dzięki dużej powierzchni użytkowej (13 tys. m²), EXPO Kraków umożliwia organizację niemal każdego wydarzenia. Równocześnie oferuje największą w Krakowie, wolną od filarów, zakrytą powierzchnię (9 tys. m²).