17-19 lutego 2016, EXPO Kraków

Mobile Trends Conference & Awards



Prelegenci

Artur Brzyski (Jakdojade (City-Nav))

Artur Brzyski - dyrektor zarządzający w firmie, która stworzyła jedną z najpopularniejszych aplikacji mobilnych w Polsce - jakdojade.pl. Wcześniej zajmował się rozwojem w Insys - integratorze technologii video. Jest zwolennikiem pracy opartej o wykorzystanie metod design thinking, zarządzania opartego o procesy projektowe skoncentrowane na użytkowniku. Zajmuje się rozwojem strategicznym oraz projektowaniem usług. Wykłada na kierunku Mediaworking w Collegium da Vinci.

Maciej Budzich

Autor bloga o mediach, marketingu i internecie – mediafun.pl. Pasjonat, obserwator i komentator nowych mediów, niestandardowych działań reklamowych i wszystkiego co jest związane z nowymi technologiami i ich zastosowaniem w budowaniu marki, wizerunku, promocji firmy i przedsiębiorczością. Przygląda się kampaniom reklamowym, działaniom public relations, mniej lub bardziej udanym akcjom wirusowym, tropi nieetyczny marketing „szemrany”, wykorzystuje i testuje większość dostępnych narzędzi społecznościowych. Nadal nie wie czy reklama kłamie.

Matteo Crippa (boostco)

Uwielbiał komputery od kiedy miał 4 lata, kiedy to ojciec podarował mu IBM 8088. Przez ponad 5 lat pracował w agencji cyfrowej jako programista web i mobile, potem przeniósł się do firmy, która jest partnerem B2B dla Apple. Teraz pracuje jako kontraktor w Boostco.de, niesamowitej i międzynarodowej ekipie senior developerów. Stworzył swoją pierwszą iPhone'ową apkę korzystając z iOS 2.0 SDK. Podczas wizyty w 2014 roku na WWDC zdecydował się zaadoptować Swift. Możesz znaleźć jego świetne repozytorium Swifta na github (github.com/matteocrippa/awesome-swift). W 2015 roku zaczął pracować z ResearchKit, tworząc kilka aplikacji i opowiadając o tym na międzynarodowych konferencjach. W ciągu kilku ostatnich lat zaczął również tworzyć w Node.js, ciekawym języku z wieloma nowymi frameworkami.

Paweł Jakub Dawidek (Mobter)

Paweł Jakub Dawidek posiada kilkunastoletnie doświadczenie w tematach bezpieczeństwa IT. Jest współzałożycielem i dyrektorem ds. technicznych w firmie Mobter. Drugą spółką, którą Paweł współtworzył jest Wheel Systems - vendor bezpieczeństwa, którego pierwszym produktem był system uwierzytelnienia i autoryzacji wykorzystujący aplikację mobilną do generacji haseł jednorazowych. W 2007, Eurobank jako pierwszy bank na świecie umożliwił klientom wykorzystanie aplikacji mobilnej zarówno do logowania do bankowości elektronicznej jak i do kryptograficznego potwierdzenia danych transakcji. Mobter specjalizuje się w developmencie mobilnym z naciskiem na aplikacje o dużych wymaganiach bezpieczeństwa (bankowość mobilna, ochrona zdrowia).

Paweł Dudek (Taptera)

Developer iOS, dla którego najważniejsza jest jakość software. Uwielbia BDD. Organizator Mobile Warsaw. Pracuje w amerykańskim startupie Taptera, gdzie tworzy piękne aplikacje dla firm z listy Fortune 500.

Konrad Dzwinel (Brainly)

Konrad jest front-end developerem w Brainly, współorganizatorem Google Developers Group w Krakowie a także Google Developer Expert dla Chrome. Przez lata pracował w wielu różnych startupach, firmach konsultingowych i software house'ach tworząc strony, aplikacje hybrydowe i narzędzia wewnętrzne. Po pracy programuje dodatki do Chrome'a, eksperymentuje z różnymi technologiami front-endowymi, wygłasza prezentacje i prowadzi warsztaty.

Przemysław Frączek (Ready4s)

Współzałożyciel Ready4S - Mobile Apps Outsourcing - numeru 1 w Europie według rankingu AppFutura.com. Swoją przygodę z programowaniem rozpoczął w wieku 13 lat. Od 9 lat tworzy rozwiązania IT dla biznesu. Jest absolwentem Informatyki na Politechnice Krakowskiej oraz Master of Business Administration na Uczelni Łazarskiego w Warszawie. W ciągu 4 lat prowadzenia Ready4S rozbudował zespół z 2 do 32 osób. W tym czasie Ready4S dostarczyło ponad 50 projektów mobilnych dla ponad 35 klientów z Polski, Europy i USA - takich jak CocaCola, Roche czy CreditAgricole.

Michał Giera (Snapp)

Pierwsze zawodowe szlify na rynku internetowym zdobył 9 lat temu pracując w portalu Gazeta.pl. Kolejno w Wirtualnej Polsce współtworzył nowy brand WP, multimedialną sieć reklamową AdTotal, opartą o strategię trzech ekranów. Entuzjasta nowych technologii, w których poszukuje potencjału marketingowego. Prelegent wielu konferencji branżowych. Propagator wiedzy nt. mobile marketingu wśród studentów uczelni wyższych. Zainteresowanie rozwiązaniami mobile było inspiracją do stworzenia SNAPP. Agencji zajmującej się badaniem rynku aplikacji, w oparciu o autorskie narzędzia i metodologię.

Magdalena Grochala (Symetria PR)

W branży PR od 2006 r. Wspólniczka w Symetria PR, wcześniej PR Manager w Comarch, w której odpowiadała m.in. za media relations, komunikację wewnętrzną i custom publishing. Wykładowca na studiach podyplomowych w Wyższej Szkole Europejskiej. Współpracowała też z mediami, m.in. z Programem Pierwszym Polskiego Radia, i wydawnictwami. Jest współorganizatorką spotkań dla praktyków PR – Komu Komunikacja.

Anna Gruszka (Reprise Media)

Anna Gruszka pełni funkcję Chief Digital Officera w spółkach IPG Mediabrands (Universal McCann, Initiative, Reprise Media). Jest magistrem socjologii w zakresie stosowanych nauk społecznych Uniwersytetu Warszawskiego oraz absolwentką IBL i ISP Polskiej Akademii Nauk. Wcześniej dyrektor strategiczna, zarządzająca i wiceprezes Codemedia SA oraz digital manager w HAVAS Media.

Dario Incalza (GuardSquare)

Dario jest inżynierem bezpieczeństwa w GuardSquare, wiodącym ekspercie w dziedzinie bezpieczeństwa aplikacji mobilnych. Łączy pasję do bezpieczeństwa z pasją do Androida.

Grzegorz Jachowicz (AGORA)

Członek Grupy Roboczej Mobile Marketing IAB Polska. Z mediami związany od 8 lat. Od 2014r. jest ekspertem ds. reklamy mobilnej w portalu Gazeta.pl (Agora S.A.), gdzie odpowiada za rozwój mobilnej oferty reklamowej oraz edukację wśród klientów i wewnątrz firmy. Przez 6 lat współpracował z domami mediowymi realizując kampanie digitalowe oraz projekty crossmediowe dla największych firm w Polsce, m.in. Mercedes, Orange, Nivea, Orlen oraz Colgate. Prowadzi szkolenia produktowo-sprzedażowe z zakresu reklamy mobilnej w oddziałach Agory. Reprezentuje portal Gazeta.pl w obszarze mobile marketingu w ramach grup roboczych Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska.

Karol Kalisz (SAP SE)

Kierownik projektów budowy oprogramowania w firmie SAP SE, z ponad 10-letnim doświadczeniem w dziale business intelligence oraz analityki danych. Studiował Informatykę i Ekonomie na Uniwersytecie w Wurzburgu, Niemcy gdzie również uzyskał tytuł Executive Master of Business Administration. Pracował w różnych rolach w dziale programowania oraz zajmował się projektami najnowszych aplikacji do analizy oraz wizualizacji danych z rodziny SAP BusinessObjects oraz SAP Lumira. Obecnie pracuje w centralnej grupie biorąc odpowiedzialność za kierowanie programów w dziale Internet of Things and Customer Innovation. W wolnym czasie udziela się w SAP community network (scn.sap.com).

Adrian Kielich (Mobext Germany)

Na co dzień odpowiada za funkcjonowanie na rynku niemieckim agencji mobile Mobext wchodzącej w skład Havas Group. Wcześniej przez 3 lata kierował oddziałem Mobext w Polsce. Regularny uczestnik konferencji Mobile Trends (ominal tylko pierwszą edycję!) oraz prelegent. Autor publikacji z obszaru marketingu mobilnego. Współautor książki "E-Marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy". Zdobywca 2 nagród Mobile Trends Awards, MIXX Award oraz wyróżnień IAB Creative Showcase. Prywatnie fascynat nowych technologii oraz aktywności sportowej pod wieloma postaciami.

Krystian Kolondra (Opera)

Krystian Kolondra, Senior Vice President of Products w Operze, odpowiedzialny za całą linię konsumenckich produktów firmy. W 2006 r. stworzył dynamicznie rozwijające się biuro Opery w Polsce, w którym zajmuje stanowisko Dyrektora Krajowego. Jako wiceprezes odpowiedzialny za produkty desktopowe stworzył w 2013 r. kompletnie nową przeglądarkę na Windows i Mac. Wcześniej - jako wiceprezes odpowiedzialny za produkty na TV - zarządzał rozwojem m.in. Opera TV Store. Jest absolwentem informatyki na Uniwersytecie Wrocławskim i podyplomowych studiów w Wyższej Szkole Bankowości we Wrocławiu.

Adam Kornacki (TVN Turbo)

Dziennikarz, producent i prezenter TVN Turbo, a zarazem wielki pasjonat sportów samochodowych oraz motoryzacji. Pracę w TVN TURBO rozpoczął jeszcze zanim stacja w ogóle zaistniała na rynku – w pięcioosobowym zespole tworzył ją od podstaw. Wcześniejsze doświadczenia jako dziennikarza motoryzacyjnego sięgają połowy lat 90­tych – praca w tygodniku Motor, miesięczniku Auto Sport, tworzenie programów dla stacji WIZJA TV, praca a Polskim Związku Motorowym. Od 11 lat nieprzerwanie tworzy programy w TVN TURBO, a także w całej grupie TVN. Formaty takie, jak Zakup Kontrolowany czy Moto On tworzą trzon oglądalności stacji tematycznej, a relacje z rajdu Dakar z udziałem Adama emitowane są na antenie TVN oraz TVN 24. Dodatkowo Adam Kornacki prowadzi program +Delux na antenie Canal+ ­ program o najpiękniejszych, najszybszych i najdroższych samochodach świata.

Olga Kozierowska

Mówca motywacyjny, bizneswoman, dziennikarka. Z ciekawostek muzyk instrumentalista. Twórczyni organizacji „Sukces Pisany Szminką“. Pierwszej w Polsce organizacji kompleksowo wspierającej rozwój kobiet i nagłaśniającej ich sukcesy na skalę ogólnopolską. Z wykształcenia jest ekonomistką. Uzyskała tytuł MIAB studiując na uczelniach w Anglii i Holandii. Posiada 17 letnie doświadczenie w biznesie, w tym 12 letnie w pracy w międzynarodowych korporacjach, piastując funkcje zarządcze. Felietonistka, autorka dwóch książek Sukces Pisany Szminką 2009r i POWER PODręcznik 2015r. oraz audiobooka 21 DNI PRZEBUDZENIE, redaktor naczelna portalu www.sukcespisanyszminka.pl Prowadzi autorską audycja na antenie radia ZET CHILLI.

Piotr Koźniewski (3R Studio Mobile)

Absolwent Chemii UAM w Poznaniu. Propagator wydajniejszych interakcji przestrzennych w technologiach 3D i ich bardziej przemyślanych zastosowań. Prowadzi firmę 3R Studio, polskiego lidera w rozwoju mobilnych technik i narzędzi Augmented Reality ? docenioną przez QUALCOMM i zaproszana do wystawienia się na największych branżowych targach i konferencji Augmented Reality Event 2012. Producent kreatywny, innowator, nieśmiały wizjoner. Prelegent na konferencjach branży mobilnej, przedsiębiorczej, zaangażowany w przedsięwzięcia artystyczne, dydaktyczne, kulturalne, techniczne. Miłośnik praktycznej innowacyjności i optymalizacji zastosowań nowych technologii, zwłaszcza wirtualnych.

Michał Kracik

Projektant wzornictwa, pasjonat eksploracji kosmosu, prowadził badania w Massachusetts Institute of Technology (MIT), w Zakładzie Aeronautyki i Astronautyki, początkowo jako stypendysta Fulbrighta, a następnie po ukończeniu doktoratu w Krakowie, odbył staż podoktorski również na MIT. Obecnie adiunkt na Wydziale Form Przemysłowych ASP w Krakowie, gdzie prowadzi m.in. przedmiot Projektowanie dla Środowisk Ekstremalnych. Współzałożyciel i Design Manager w firmie Exeon.

Łukasz Kuc (PKO Bank Polski)

Łukasz Kuc, Dyrektor Biura Projektów Mobilnych i Internetowych. Od lipca 2010 roku pracuje w PKO Banku Polskim. Aktualnie zarządza Biurem Projektów Mobilnych i Internetowych. Jest odpowiedzialny m.in. za rozwój i utrzymanie kanału mobilnego w tym aplikacji IKO oraz analizy zachowań klientów w kanałach elektronicznych. Wcześniej przez 4 lata pracował w Biurze Innowacji PKO Banku Polskiego gdzie m.in. współprowadził projekty: rewitalizacji Szkolnych Kas Oszczędności, wdrożenia oferty PKO Junior oraz Centrum Innowacji (proces i narzędzie do wewnętrznego crowdsourcing’u), które zakończyły się spektakularnymi sukcesami. Uczestniczył w opracowywaniu założeń i analizy wykonalności projektu IKO. Od 1999r. związany z branżą finansową, dla której przeprowadził wiele udanych projektów. Pracował w Pioneer PTE, Pioneer Financial Services, Pioneer Pekao TFI, Pekao Financial Services.

Łukasz Majewski (VML Poland)

W branż PR od 2003 r. PR&Marketing Manager w VML Poland. Wcześniej specjalista ds. PR w Comarch. Odpowiadał za zarządzanie projektami oraz planowanie i wdrażanie strategii PR na rzecz klientów reprezentujących różnorodne branże. Trener biznesu. Od 9 lat wykładowca i opiekun studiów podyplomowych o kierunku "Nowy PR" w Wyższej Szkole Europejskie. Członek PSPR. Pomysłodawca i współorganizator spotkań dla praktyków PR – Komu Komunikacja.

Norbert Mazur (Reprise Media)

Norbert Mazur, Senior Mobile Specialist. Absolwent Szkoły Głównej Handlowej, autor pracy magisterskiej "Offline and online media planning". Od 3 lat związany z marketingiem mobilnym, gdzie swoje zamiłowanie do technologii przekłada na najlepsze strategie dla marek Allegro, Orange, BMW, LOT, HBO, Tesco czy Maspex Wadowice. W ramach zespołu Reprise Media edukuje rynek z marketingowego wykorzystania urządzeń przenośnych.

Monika Mikowska (mobee dick)

Współwłaścicielka agencji mobee dick, zajmującej się projektowaniem rozwiązań internetowych i mobilnych. Autorka popularnego bloga jestem.mobi. Specjalistka ds. mobile UX design. W branży interaktywnej od 11 lat. Zrealizowała projekty m.in. dla NIVEA Polska, Żabka Polska, Orange, Play, Meritum Bank, BZ WBK, Raiffeisen Bank Polska, ING Bank Polska, Wirtualna Polska, Pkt.pl, Answear.com, Mars, TUI, PKP. Autorka cenionych raportów branżowych: “POLSKA.JEST.MOBI”, "Marketing mobilny w Polsce”, "Mobile Commerce w Polsce” i "Raport użyteczności mobilnych aplikacji bankowych”. Współautorka książki “E-marketing”, wydanej przez PWN. Wykładowca na AGH i WSE w Krakowie. Wykładowca i mentorka kierunku UX Design na SWPS w Katowicach. Orędowniczka idei 3P - Pięknych, Prostych i Praktycznych rozwiązań mobilnych.

Barbara Ostrowska (Biomaterials Group)

Dr inż. Barbara Ostrowska - absolwentka Zakładu Projektowania Materiałów Wydziału Inżynierii Materiałowej Politechniki Warszawskiej. Doktor nauk technicznych na tym samym wydziale. Od początku działalności naukowej ściśle związana z zagadnieniami biomedycznymi. Doktorat z zakresu druku 3D w zastosowaniach medycznych dla potrzeb inżynierii tkankowej/medycyny regeneracyjnej. Szef sekcji druku 3D w grupie Biomateriałów na Wydziale Inżynierii Materiałowej Politechniki Warszawskiej. Prezes Zarządu spółki MaterialsCare, członek International Society for Biofabrication (ISBF), autor i współautor licznych publikacji i opracowań z zakresu zastosowania technik RP w inżynierii tkankowej.

Vera Pershina (KAYAK)

Vera Pershina jest dyrektorem regionalnym KAYAK-a na Polskę i Rosję. Odpowiada za koordynację rozwoju biznesu i produktu oraz działania marketingowe. Studiowała politykę regionalną na Moskiewskim Państwowym Uniwersytecie Lingwistycznym. Całe jej doświadczenie zawodowe skupia się na obszarze stosunków międzynarodowych. Przed rozpoczęciem pracy w KAYAK-u pełniła funkcję Loyalty Program Managera w MasterCard. Odpowiedzialna była m.in. za procesy wdrażania programów lojalnościowych i systemów benefitów. Specjalizuje się w zarządzaniu kampaniami, negocjacjach z partnerami oraz rozwiązywaniu problemów w obszarach rozwoju biznesu oraz integracji technicznych.

Marcin Piątkowski

Absolwent University College London in London Business School. Niedoszly bankier inwestycyjny. W nowe technologie zamieszany od 2011 roku, dzieki projektowi JIVR | Bike (www.jivrbike.com). Laureat MIT Tech Review 35 Under 35 oraz Forbes 30 Under 30. Generalnie pasjonuje sie wysokiej jakosci produkcja i dynamika wielkich miast.

Marcos Placona (Twilio)

Marcos Placona to developer evangelist w Twilio, firmie stworzonej by zdezorganizować telekomunikację. Spędza większość swojego czasu pracując przy open source'owych projektach Java i .Net, wspierając i inspirując przy tym deweloperów do budowania zabójczych aplikacji. Jest też wielkim entuzjastą API i wierzy, że zaprowadzają one pokój w świecie inżynierii software.

Boydlee Pollentine

Boydlee spędził ponad 15 ostatnich lat pracując dla dużych korporacji oraz organizacji rządowych w Australii. W tym samym czasie przez kilka lat efektywnie prowadził firmę zajmującą się programowaniem software. Teraz razem ze swoją partnerką, Hannah, prowadzi małą agencję mobilną, która nazywa się Tipsy & Tumbler i ma siedzibę w Norwich. Jako wczesny zwolennik Appcelerator Titanium był mocno zaangażowany w międzyplatformowe programowanie aplikacji od 2009 roku i organizował szereg konferencji, napisał dwie książki i blogował dla kilku stron poświęconych tematowi. Aktualnie specjalizuje się w projektowaniu rozwiązań dla startupów i pomaga im rozwinąć się w udane przedsięwzięcia.

Robert Rachwał (ClickMaster Polska)

Absolwent Elektronicznego Przetwarzania Informacji na Uniwersytecie Jagiellońskim oraz Zarządzania na Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie, właściciel firmy ClickMaster Polska specjalizującej się w tworzeniu dedykowanych stron mobilnych oraz stron responsywnych (RWD). Autor raportu na temat mobilnego Internetu (kwiecień 2011). Pasjonat najnowszych technologii i nowych mediów. Pomysłodawca i główny realizator Mobile Trends Conference oraz Mobile Trends Awards, redaktor naczelny serwisu MobileTrends.pl

Vitaliy Rudnytskiy

W zespole Developer Experience w firmie SAP jest odpowiedzialny za kilka obszarów, w tym za programy developerskie na Europę Środkowo-Wschodnią. W centrum zainteresowań: technologie mobilne, rozwiązania Big Data i Fast Data, analityka oraz wizualizacja zbiorów danych. Absolwent Politechniki Wrocławskiej i studiów podyplomowych na SGH. Doświadczenie zawodowe zdobywał jako konsultant technologiczny najpierw w Polsce, potem w USA w Dolinie Krzemowej. Autor artykułów, blogger na Vital BI, prelegent na konferencjach po obu stronach Atlantyku. W 2010 roku wybrany do grupy SAP Mentors – osób uznawanych za najbardziej wpływowe w społeczności technologicznej SAP. Od kilku lat z powrotem w Polsce, mieszka we Wrocławiu i oddaje się pasji kolekcjonowania starych grafik tego ukochanego miasta.

Anton Sakharov (MLSDev.com)

Anton Sakharov to współzałożyciel, prezes i dyrektor ds. technologii MLSDev.com, firmie zajmującej się outsourcingiem IT, która ma siedziby w Winnicy na Ukrainie oraz Krakowie. Podczas swojej kariery zarządzał wielofunkcyjnymi zespołami software deweloperów i skutecznie realizował projekty dla różnych platform, w tym: Apple iOS, Google Android, Ruby on Rails i NodeJS.

Marek Serafin (Kontakt.io)

Marek jest architektem wszelkich zmian w obszarze aplikacji oraz SDK iOS na pokładzie Kontakt.io, globalnego lidera na rynku beaconów. Orędownik środowiska iOS od czasów pierwszego iPhone'a. Od zawsze nastawiony na działanie, po pracy czas spędza głównie na DIY, i przy swoim ruterze CNC.

Alexander Shitikov ( AGIMA.mobile )

Alexander to dyrektor departamentu programowania w AGIMA.mobile, wiodącej rosyjskiej agencji digital marketingu, która specjalizuje się w dostarczaniu kompleksowych biznesowych aplikacji i usług. W AGIMA.mobile Alexander zarządza zespołami programistycznymi i projektami dla największych rosyjskich firm z branż telekomunikacji, mediów, e-commerce i finansów. Jest entuzjastą cross-platform i pracuje nad rozwojem nowych narzędzi i rozwiązań.

Paweł Sala (FreshMail)

Szef Grupy Roboczej E-mail Marketing IAB Polska. Absolwent Akademii Ekonomicznej w Krakowie. Od czerwca 2007 roku na stanowisku brand managera rozpoczął wprowadzanie na rynek FreshMaila - nowoczesnego narzędzia do email marketingu, które jest jednym z najbardziej dynamicznie rozwijających się systemów tego typu. Obecnie dyrektor zarządzający firmy FreshMail. Ekspert email marketingu, współtwórca sukcesu wielu kampanii nagradzanych i wyróżnianych na takich konkursach jak Golden Arrow, WebStar Creative, Mixx Awards czy Kreatura. Autor książki "Świeże podejście do e-mail marketingu", a także współautor wielu innych. Mówca na konferencjach branżowych oraz wykładowca wyższych uczelni. Szef grupy ds. email markeitngu przy IAB Polska, członek Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego oraz członkiem jury konkursach IAB Creative Showcase oraz Webstar Festival. Prywatnie mąż Pauliny, z którą latem nurkuje, a w zimie oddaje się białemu szaleństwu. W pozostałym wolnym czasie oddają się zamiłowaniu do wspólnych podróży oraz pasji skoków ze spadochronem.

Kamil Stanuch (KoalaMetrics)

Współzałożyciel i prezes KoalaMetrics, firmy specjalizującej się w dostarczaniu technologii do analizy zachowań użytkowników mobilnych dla telekomów i mCommerce (w 2014 wspartej inwestycją Deutsche Telekom). Wcześniej wspózałożyciel Sigmapoint, krakowskiego softwarehouse'u specjalizującego się w tworzeniu aplikacji mobilnych.

Robert Stolarczyk (Promotraffic)

Prelegent wielu konferencji i warsztatów takich jak BOSS festiwal, Start Up Sprint czy E-biznes festiwal. Prowadzi gościnne wykłady na studiach podyplomowych Marketing Internetowy AGH. Certyfikowany specjalista Google z kilkuletnim doświadczeniem w branży. Od początku kariery zawodowej zajmuje się tematyką marketingu internetowego z naciskiem na wyszukiwarkę Google. Zarządzana przez niego spółka PromoTraffic, której jest Prezesem, zrealizowała kilkaset kampanii sprzedażowych o zasięgu krajowym i międzynarodowym m.in. dla Comarch, InPost, Kic InnoEnergy, Grupa Zico, BMW czy Mercedes.

Krzysztof Ścira (desi9n.pl)

mgr inż. Krzysztof "Procek" Ścira - Prezes Zarządu i front-end developer firmy desi9n.pl sp. z o. o. - tworzącej hybrydowe aplikacje mobilne (iOS, Android, WindowsPhone), aplikacje i strony internetowe RWD. Wielokrotny prelegent na wydarzeniach związanych z programowaniem urządzeń mobilnych i programowaniem front-end. Na co dzień pracuje w HTML5, CSS3, SASS / SCSS, AngularJS i oczywiście Cordova / Phonegap - czy to jako developer w desi9n.pl czy to trener programowania w firmie SAGES. W wolnych chwilach pasjonat boksu olimpijskiego.

Miejsce

Międzynarodowe Centrum Targowo–Kongresowe EXPO Kraków to jeden z najnowocześniejszych ośrodków targowo-kongresowych w kraju. Jego główne atuty to doskonała lokalizacja oraz wielofunkcyjność. Dzięki dużej powierzchni użytkowej (13 tys. m²), EXPO Kraków umożliwia organizację niemal każdego wydarzenia. Równocześnie oferuje największą w Krakowie, wolną od filarów, zakrytą powierzchnię (9 tys. m²).

Międzynarodowe Centrum Targowo – Kongresowe

EXPO Kraków

ul. Galicyjska 9

Więcej informacji

    Organizatorzy:

    Partner strategiczny:

    Główny sponsor:

  • pko

    Sponsorzy:

    Patronat honorowy:

  • Prezydent Miasta Kraków
    Jacek Majchrowski

  • Marszałek Województwa Małopolskiego
    Jacek Krupa

  • Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości

  • Ministerstwo Rozwoju

    Patronat merytoryczny:

    Patroni medialni: